Thursday, October 18, 2007

TRAGEDI OKTOBER


1st of oll -> Salam Lebaran buat sume geng2 TPSW, readers yg setia, and sesape yang ter-jadi readers..

tinkerbell punye raya ade banyak yang best drpd yg tak best.. tapi yg tak best tu telah sedikit sebanyak telah mg-spoilkan raya ku inie.. hari nak balik kmpg tuh, pnye la excited dapat balik awal drpd org lain, skali amik ko, kete aku yg dah di servis tuh ntah knape lah tetibe buat hal dkt area raub mase tgh naik bukit plak tuh.. mmg ujian btol la.. kete tuh even da msk gear D pon de tak nak gerak.. da abis tekan minyak da, still tak kedepan, kebelakang ade la.. aku time tuh da tensen ar, nasib tak nangis.. mujur la (eceh) spupu aku si mat yeh tu yg drv, de try gak ar tekan minyak, nak jgk la kete tuh jln, tp tersengguk2 gak ah.. try punye try, dpt gak jln, and ktorg park kete kat pentian bus raub.. kat situ ramai orang, so agak slamat la.. nak dipendekkan cite, ktorg ni brnasib baik jgk la sbb konvoi.. if x, tak tau la sape nak tlg.. then, mekanik dtg cek n kate kete kna tggl kat ctu, mmg tak leh gerak dah.. ari yg pnuh dgn dugaan btol! then, sggh kat umah kak yah pnye abg ipar yang kbetulan tggl kat raub tuh, brehat jap kat umah de smbl tgk angkasawan negara ku terchenta nak berlepas.. nasib smpat gak aku tgk!! then, pkl 10 tu btolak blk klantan dgn ape kengkawan?? dengan teksi!!! hihihi.. 1st time sumur idop aku naik teksi blk klantan.. tambang RM350/-.. tu pon de nak mntak RM400!! enuff said, mls aku nak mngulas pnjg2 psl nih, sdh woo! yang penting ktorg slamat smpai evntho kete tak selamat..



tadi tu yg tak best, ckit je.. hehehe.. n nnt i ltk pic of my family n i during raya but minus my bro -iwanchah. de tanak take pic sbb nak tdo!
bangang pnye budak.



_TINKERBELL_




No comments: